Zomerreflectie op het merk Utrecht

Commissies, consultants, werkgroepen, goeroes, politici. Allemaal hebben ze een mening over de stad. Wie heeft zich eigenlijk nog niet tegen "het merk Utrecht" aanbemoeid? Ook de UDB laat zich af en toe niet onbetuigd.

Zoals zovelen bezondigen wij ons aan communicatie die vaak meer bestaat uit zenden dan ontvangen. Luisteren is kennelijk een stuk moeilijker. Als het gaat om het etaleren van visies van burgers en buitenlui staan de internetkrant DUIC en andere media gemakkelijk open. Een reactie is snel ingeklopt.

Lees de hele column op DUIC.

Trude Maas-De Brouwer

Voorzitter Utrecht Development Board

 


Alle columns
05-02-2019 | Anarchie in Zeist
22-01-2019 | Utrechts eigen opera, orkest en culture factory
08-01-2019 | Utrechts spectaculaire verhalen
10-12-2018 | Utrechts Ondernemersfonds, doen en denken
03-12-2018 | Disruptieve burgermacht in de monumentenzorg
06-11-2018 | Tweedeling ook in actievoeren
16-10-2018 | Het Luie End bestaat niet meer
02-10-2018 | Motto voor 900 jaar stad
18-09-2018 | Groot denken, maar niet te groot
05-09-2018 | Energie-omwenteling leren


< Vorige 123456789101112131415 Volgende >

UDB missie » Columns » Zomerreflectie op het merk Utrecht

Richard KraanRichard Kraan INTERVIEW

"Leefbaar, gezond en uitdagend"

“Niet wachten tot problemen ons boven het hoofd groeien. Nu inzetten om Utrecht leefbaar, gezond en uitdagend te houden”. Voor UtrechtDB-lid Richard Kraan is dit het centrale thema voor 2017. “Werkgelegenheid, voorkomen van uitsluiting, daar moeten we aan werken. Als we slagen, zijn we als stad uniek.”

Vanaf het eerste uur, de oprichting in 2009, draait Richard Kraan mee in de UtrechtDB. Hij was een van de wegbereiders voor het platform dat wil dienen als smeerolie voor samenwerking tussen overheid, bedrijven en opleidingen in de stad Utrecht.

> Lees het hele interview   > Alle interviews

Utrecht