Zomerreflectie op het merk Utrecht

Commissies, consultants, werkgroepen, goeroes, politici. Allemaal hebben ze een mening over de stad. Wie heeft zich eigenlijk nog niet tegen "het merk Utrecht" aanbemoeid? Ook de UDB laat zich af en toe niet onbetuigd.

Zoals zovelen bezondigen wij ons aan communicatie die vaak meer bestaat uit zenden dan ontvangen. Luisteren is kennelijk een stuk moeilijker. Als het gaat om het etaleren van visies van burgers en buitenlui staan de internetkrant DUIC en andere media gemakkelijk open. Een reactie is snel ingeklopt.

Lees de hele column op DUIC.

Trude Maas-De Brouwer

Voorzitter Utrecht Development Board

 


> Aanmelden nieuwsbrief



» » Zomerreflectie op het merk Utrecht

Quinten PeelenQuinten Peelen INTERVIEW

"Meer Utrechts ontwerp in de stad"

“2017 is voor mij het Jaar van De Stijl. Dat biedt een geweldige kans om verhalen te vertellen, Utrecht op de kaart te zetten. Trots te zijn”.

Quinten Peelen, directeur van het K.F. Hein Fonds, voegde zich afgelopen jaar bij de UtrechtDB. Hij ziet eenzelfde motto in beide organisaties: met hart voor de stad, onafhankelijk de kansen verzilveren die in Utrecht liggen.

> Lees het hele interview