Winkelen in Utrecht, hoe leuk is dat?
"Het Duitse Zalando verovert met zijn webshops voor schoenen en kleding in razend tempo de Europese markt", aldus Het Financieele Dagblad van vorige week. Vrouwen tussen de 25 en 45 jaar zijn de grootste klanten. Ze bestellen schoenen en kleren in drie maten tegelijk. De eigen huiskamer fungeert als paskamer. Stille kracht van dit verzendhuis: kosteloze levering en 100 dagen om producten gratis retour te sturen.
Lees de hele column op DUIC.
Trude Maas-De Brouwer
Voorzitter Utrecht Development Board
Utrecht Development Board » Columns » Winkelen in Utrecht, hoe leuk is dat?

"Leefbaar, gezond en uitdagend"
“Niet wachten tot problemen ons boven het hoofd groeien. Nu inzetten om Utrecht leefbaar, gezond en uitdagend te houden”. Voor UtrechtDB-lid Richard Kraan is dit het centrale thema. “Werkgelegenheid, voorkomen van uitsluiting, daar moeten we aan werken. Als we slagen, zijn we als stad uniek.”
Vanaf het eerste uur, de oprichting in 2009, draait Richard Kraan mee in de UtrechtDB. Hij was een van de wegbereiders voor het platform dat wil dienen als smeerolie voor samenwerking tussen overheid, bedrijven en opleidingen in de stad Utrecht.
> Lees het hele interview > Alle interviews
