De echte prijs van een Utrechts product

De echte prijs van een in Utrecht gemaakt product kan heel anders zijn dan wat op het prijskaartje staat. Wij gaan dat uitzoeken in een "Utrecht Challenge", samen met de beweging True Price. Plus Utrechtse bedrijven die de uitdaging willen aangaan om hun producten voor het publiek door te lichten. Opnieuw een bewijs dat in Utrecht veel initiatieven opbloeien rondom maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Lees de hele column op DUIC.

 

Trude Maas-De Brouwer
Voorzitter Utrecht Development Board

 


> Aanmelden nieuwsbrief



» » De echte prijs van een Utrechts product

Quinten PeelenQuinten Peelen INTERVIEW

"De culturele sector is hechter geworden"

Quinten Peelen, directeur K. F. Hein Fonds, ziet na de Corona-verlamming de levenslust van de culturele sector in en om Utrecht opleven. “Ik denk dat we een tijd ingaan van experimenteren, nieuwe vormen. En delen, via open source of fysiek” zegt hij in ons interview bij vertrek uit de Utrecht Development Board. “Corona maakt dingen mogelijk die heel moeilijk leken”.

> Lees het hele interview