De echte prijs van een Utrechts product

De echte prijs van een in Utrecht gemaakt product kan heel anders zijn dan wat op het prijskaartje staat. Wij gaan dat uitzoeken in een "Utrecht Challenge", samen met de beweging True Price. Plus Utrechtse bedrijven die de uitdaging willen aangaan om hun producten voor het publiek door te lichten. Opnieuw een bewijs dat in Utrecht veel initiatieven opbloeien rondom maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Lees de hele column op DUIC.

 

Trude Maas-De Brouwer
Voorzitter Utrecht Development Board

 


> Aanmelden nieuwsbrief



» » De echte prijs van een Utrechts product

Richard KraanRichard Kraan INTERVIEW

"Leefbaar, gezond en uitdagend"

“Niet wachten tot problemen ons boven het hoofd groeien. Nu inzetten om Utrecht leefbaar, gezond en uitdagend te houden”. Voor UtrechtDB-lid Richard Kraan is dit het centrale thema. “Werkgelegenheid, voorkomen van uitsluiting, daar moeten we aan werken. Als we slagen, zijn we als stad uniek.”

Vanaf het eerste uur, de oprichting in 2009, draait Richard Kraan mee in de UtrechtDB. Hij was een van de wegbereiders voor het platform dat wil dienen als smeerolie voor samenwerking tussen overheid, bedrijven en opleidingen in de stad Utrecht.

> Lees het hele interview   > Alle interviews