Zomerreflectie op het merk Utrecht
Commissies, consultants, werkgroepen, goeroes, politici. Allemaal hebben ze een mening over de stad. Wie heeft zich eigenlijk nog niet tegen "het merk Utrecht" aanbemoeid? Ook de UDB laat zich af en toe niet onbetuigd.
Zoals zovelen bezondigen wij ons aan communicatie die vaak meer bestaat uit zenden dan ontvangen. Luisteren is kennelijk een stuk moeilijker. Als het gaat om het etaleren van visies van burgers en buitenlui staan de internetkrant DUIC en andere media gemakkelijk open. Een reactie is snel ingeklopt.
Lees de hele column op DUIC.
Trude Maas-De Brouwer
Voorzitter Utrecht Development Board
Utrecht Development Board » Columns » Zomerreflectie op het merk Utrecht
"De culturele sector is hechter geworden"
Quinten Peelen, directeur K. F. Hein Fonds, ziet na de Corona-verlamming de levenslust van de culturele sector in en om Utrecht opleven. “Ik denk dat we een tijd ingaan van experimenteren, nieuwe vormen. En delen, via open source of fysiek” zegt hij in ons interview bij vertrek uit de Utrecht Development Board. “Corona maakt dingen mogelijk die heel moeilijk leken”.